مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:452023-01-13سياسي

هویت بخشی به جایگاه زنان؛ از مهم ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران


هویت بخشی به جایگاه زنان از مهم ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و بانوان ایرانی در همه عرصه ها توانمندی های بالقوه خود را به منصه ظهور گذاشته اند.

- هویت بخشی به جایگاه زنان؛ از مهم ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: هویت بخشی به جایگاه زنان از مهم ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و بانوان ایرانی در همه عرصه ها توانمندی های بالقوه خود را به منصه ظهور گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، این کلام مقام معظم رهبری را برشمرد که مسئله زن و خانواده از جمله مسائل درجه یک کشور است.

زنان نیمی از جمعیت کشور هستند، اما تأثیر زنان در سرنوشت کشور بیش از تأثیر نیمی از کل جمعیت در سرنوشت است.

یک وقت است که ما مجموعه ای از انسان ها را در نظر می گیریم، نیمی از آنها نقشی به مقدار پنجاه درصد دارند، اما مسئله زن در جامعه این گونه نیست، بالاتر از اینها است .

وی ادامه داد: سراسر تاریخ این دیار به ویژه در جریان افتخارآفرینی های مردم برای پیروزی و هم دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مشحون از همراهی ها، تلاش و صبر بانوانی است که گاهی در برخی صحنه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی به جایگاه زنان؛ از مهم ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران

هویت بخشی به جایگاه زنان؛ از مهم ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران