مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:152023-01-13دانش

راه اندازی پروژه رجیستری دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی


رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) از انجام پروژه داشبورد رجیستری دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) از انجام پروژه داشبورد رجیستری دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی کشور خبر داد.

دکتر احسان شریفی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم شفافیت در آمار و ارقام گفت: یکی از کارهای جدید مرکز نصر که تا آخر امسال رونمایی می شود بحث رجیستری دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی کشور است.

رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) افزود: بر اساس این طرح مشخص می شود که چه تعداد دانشجو تربیت شده اند، دانش آموخته شغل پیدا کرده یا از سیستم شغلی خارج شده است، کدام استان ها بیشتر یا کدام استان ها کمتر مشغول به کار شده اند.

اگر این داده ها را به صورت کامل داشته باشیم بستر مناسبی برای تصمیمات کلان خواهد بود.

وی با اشاره به تهیه بسته های سیاستی اظهار داشت: بسته سیاستی آینده پژوهی فراخور نیازهای کشوری در مرکز نصر طراحی می شود و این بسته ها بر اساس مطالعه و شواهد تهیه می شود.

افراد صاحب صلاحیت در تهیه این بسته های سیاستی با مرکز نصر همکاری می کنند که در نتیجه مطالعات قابل استناد برای تصمیم گیری تهیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پروژه رجیستری دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی

راه اندازی پروژه رجیستری دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی