مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 08:502023-01-13فرهنگي

اظهارات هادی مقدم دوست از نسل جدید علاقه مند سینما و چند ماجرای دیگر


هادی مقدم دوست این روزها دومین تجربه کارگردانی بلند خود در سینما را در قالب فیلم «عطرآلود» به سرانجام رسانده و این فیلم در مسیر آماده سازی برای رونمایی در جشنواره چهل ویکم فیلم فجر قرار دارد.

- هادی مقدم دوست این روزها دومین تجربه کارگردانی بلند خود در سینما را در قالب فیلم عطرآلود به سرانجام رسانده و این فیلم در مسیر آماده سازی برای رونمایی در جشنواره چهل ویکم فیلم فجر قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او که پیش تر با سر به مهر جنس سینمای مطلوب خود را به تصویر کشیده بود، در سال های فعالیت مشترک با حمید نعمت الله در مقام فیلمنامه نویس آثار این کارگردان هم تمرکز ویژه ای بر روابط انسانی و به تصویر درآوردن موقعیت های خاص داشت.

برگزاری کارگاه ایده یابی در قالب جشنواره فیلم 100، بهانه ای شد تا گفت وگویی با این فیلمنامه نویس و کارگردان سینما داشته باشیم که ماحصلش را در ادامه می خوانید: صادقانه چقدر حضور در کارگاه ها و نشست های انتقال تجربه را برای فیلمسازی موثر می دانید؟ اگر خیلی صادقانه بخواهم حرف بزنم و صداقتم را چاشنی اخم و شکوه و حسرت کنم، باید بگویم: چرا در دوران ابتدای علاقمندی ما کارگاه و نشست انتقال تجربه نبود یا خیلی کم بود؟ چه وضعی بود؟ چرا هیچ کدام از افراد فیلمساز دعوت نمی شدند که برای علاقمندان سینما حرف بزنند و تجربه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات هادی مقدم دوست از نسل جدید علاقه مند سینما و چند ماجرای دیگر

اظهارات هادی مقدم دوست از نسل جدید علاقه مند سینما و چند ماجرای دیگر