مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 07:352023-01-13فرهنگي

خاطراتی که از «قطار ابدی» جا ماند!/با سپاس از رضا عطاران و دوستان


موسیقی قطعات نمایشی مجموعه «قطار ابدی» به آهنگسازی علی بیرنگ از جمله ملودی های خاطره ساز نسلی است که تماشاگر این مجموعه آوانگارد و عجیب به کارگردانی رضا عطاران و بهروز بقایی بودند.

- موسیقی قطعات نمایشی مجموعه قطار ابدی به آهنگسازی علی بیرنگ از جمله ملودی های خاطره ساز نسلی است که تماشاگر این مجموعه آوانگارد و عجیب به کارگردانی رضا عطاران و بهروز بقایی بودند.

خبرگزاری مهر – گروه هنر – علیرضا سعیدی: کارکرد تیتراژ چیزی شبیه به جلد کتاب است که طراحش تلاش می کند با انتخاب عناصر، فرم ها و چینش ها با کمک گرافیک و موسیقی مخاطبان یک اثر را در جریان موضوع قرار دهد.

شرایطی که گاهی بسیار نکته سنج، اندیشمندانه و حساب شده پیش روی مخاطبان قرار می دهد و گاهی هم به قدری سردستانه و از روی ادای یک تکلیف اجباری ساخته می شود که بیننده را از اساس با یک اثر تصویری دور می کند.

آنچه بهانه ای شد تا بار دیگر رجعتی به کلیدواژه تیتراژ داشته باشیم، مروری بر ماندگارترین و خاطره سازترین موسیقی های مربوط به برخی برنامه ها و آثار سینمایی و تلویزیونی است که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است و رجوع دوباره به آن ها برای ما در هر شرایطی می تواند یک دنیا خاطره به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطراتی که از «قطار ابدی» جا ماند!/با سپاس از رضا عطاران و دوستان

خاطراتی که از «قطار ابدی» جا ماند!/با سپاس از رضا عطاران و دوستان