مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 02:202023-01-12سياسي

تاکید وزیر امور خارجه براهمیت بازگشایی «جاده ابریشم»


عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز پنجشنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ،در نشست عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه اهم مسائل مربوط به دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه قفقاز بویژه جمهوری آذربایجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نماینده مشکین شهر انتظارات مردم و نخبگان شمال غرب کشور به ویژه نخبگان ، منتسب به شمال غرب کشور را مطرح و اهمیت تعمیق و گسترش روابط با جمهوری آذربایجان را مورد تاکید قرار داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اشتراکات دینی و فرهنگی ، تاریخی، زبانی خواستار تلاش دو کشور جهت تسهیل هر چه بیشتر رفت و آمد و فعالیت فعالان اقتصادی دو کشور به ویژه مردم استانهای مرزی شد.

نماینده مشکین شهر در ادامه خواستار بازگشایی جاده راه ابریشم که از منطقه ارشق مشکین شهر عبور کرده و به سمت باکو امتداد دارد، شد و اهمیت آن در تحرک اقتصادی و تجاری منطقه را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر امور خارجه براهمیت بازگشایی «جاده ابریشم»

تاکید وزیر امور خارجه براهمیت بازگشایی «جاده ابریشم»