مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 02:202023-01-12اجتماعي

امدادگران هلال احمر تربت جام به 266 مسافر در راه مانده کمک رسانی کردند


رییس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: امدادگران این جمعیت به 266 نفر از مسافران درراه مانده و گرفتار در برف و کولاک در مسیرهای مختلف کمک رسانی کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: امدادگران این جمعیت به 266 نفر از مسافران درراه مانده و گرفتار در برف و کولاک در مسیرهای مختلف کمک رسانی کردند.

سعید شیری در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: از این تعداد 66 نفر متاثر از برف و کولاک در جاده های شهرستان با تلاش امدادگران، اسکان اضطراری داده شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر شهرستان تربت جام از آمادگی کامل برای هرگونه امدادرسانی برخوردارند، گفت: در حوزه اسکان اضطراری چهارشنبه شب، 21 دی، به اتوبوس اتباع خارجی با 50 مسافر که در مسیر تربت جام به تایباد دچار مشکل شده بودند، کمک رسانی شد.

رییس جمعیت هلال احمر تربت جام خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این چند روز حادثه و یا مصدومیت شدیدی نداشته ایم و تمام درراه ماندگان به مکان های امن منتقل شدند.

وی اظهار کرد: همه امدادرسانی ها در محورهای مواصلاتی تربت جام به تایباد، تربت جام به باخرز، تربت جام به صالح آباد و تربت جام به فریمان بوده است.

شیری در ادامه از فعالیت و آماده باش 2 پایگاه امداد و نجات بین شهری در کیلومتر 36 محور تربت جام به صالح آباد و کیلومتر 25 محور تربت جام به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادگران هلال احمر تربت جام به 266 مسافر در راه مانده کمک رسانی کردند

امدادگران هلال احمر تربت جام به 266 مسافر در راه مانده کمک رسانی کردند