مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 22:202023-01-12ورزشي

بازارچه مرزی صنایع دستی و تولیدات بانوان کرمانشاهی راه اندازی شود


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه: بازارچه مرزی صنایع دستی و تولیدات بانوان کرمانشاهی راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهره رستمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشستی با عنوان نقش زنان در توسعه زنان که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن که با حضور استاندار کرمانشاه، جمعی از زنان کرمانشاهی در حوزه های ورزشی، جهادی، بسیجی، اساتید دانشگاهی، دانش آموزان و… در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان کرمانشاه را زنان تشکیل می دهد رشادت ها و نقش مؤثر آنها در تمامی وقایع صدر اسلام تاکنون به خوبی قابل مشاهده است.

وی افزود: بانوان کرمانشاهی نمونه و الگوهایی از صبر و استقامت بوده و نقش آنها در توسعه و پشتیبانی در مشکلات استان از زمان انقلاب تاکنون مثال زدنی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت بانوان در این استان، تصریح کرد: بر اساس آخرین سرشماری استان کرمانشاه جمعیت زنان بیش از 564 هزار نفر است که 53 هزار و 771 نفر از آنها شاغل هستند.

رستمی ادامه داد: 41 هزار و 952 نفر از زن مستعد که در می توانند شاغل باشند اما بیکار هستند در استان کرمانشاه داریم و از مجموع جمعیت زنان تعداد 75 هزار و 788 نفر را زنان سرپرست خانوار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه مرزی صنایع دستی و تولیدات بانوان کرمانشاهی راه اندازی شود

بازارچه مرزی صنایع دستی و تولیدات بانوان کرمانشاهی راه اندازی شود