مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 21:402023-01-12حوادث

باند سارقان سیم برق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند


پلیس چهارمحال و بختیاری طی 24 ساعت گذشته توانست بیش از 40 کیلوگرم تریاک را کشف و 13 سارق را دستگیر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از اقدامات پلیس چهارمحال و بختیاری در حوزه مبارزه با قاچاق، دستگیری سارقان و کشف مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در ادامه آمده است.

محمدسعید یاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتور سیکلت، منزل، احشام، دوچرخه، خودرو و غیره رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

کشف 30 فقره سرقت در استان جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران پلیس آگاهی، شهرکرد، لردگان، فارسان، اردل، خانمیرزا، کوهرنگ، بروجن، بن،کیار با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه های سرقت موفق شدند 10 سارق را دستگیر کنند که به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف تریاک در بروجن کوروش صفیان، فرمانده انتظامی شهرستان بروجن، گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از افراد معتاد و خرده فروشان موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان بروجن پس از هماهنگی قضایی، چهار عملیات در این خصوص انجام دادند و موفق به کشف بیش از یک هزار و 120 گرم موادمخدر از نوع تریاک و تعداد 2 حقه وافور و دستگیری 7 خرده فروش و معتاد مواد مخدر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان سیم برق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

باند سارقان سیم برق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند