مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 21:402023-01-12اجتماعي

مدیرانی که نسبت به اجرای تصمیمات بحرانی مقاومت کنند، «بازداشت» می شوند


مدیرانی که نسبت به اجرای تصمیمات استانی و مدیریت بحران مقاومت کنند را بازداشت می کنیم.

- مدیرانی که نسبت به اجرای تصمیمات بحرانی مقاومت کنند، بازداشت می شوند ایسنا/خراسان شمالی دادستان مرکز خراسان شمالی گفت: مدیرانی که نسبت به اجرای تصمیمات استانی و مدیریت بحران مقاومت کنند را بازداشت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ایلالی در جلسه ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی که عصر امروز پنجشنبه 22 دی ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی مدیران و ادارات، مصوبه دورکاری کارکنان را به درستی رعایت نکرده اند که جای گلایه دارد.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف گاز و در راستای جلوگیری از قطع گاز در بخش خانگی گرفته شده است؛ بخش خانگی خط قرمز ما در قطع گاز محسوب می شود و اجازه نمی دهیم برخی رفتارها سبب ایجاد مشکل شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت گاز استان باید بدون اغماض با این ادارات رفتار کرده و گاز آن ها را قطع کند، تصریح کرد: انتظار داریم درصورت ادامه دار بودن این تخلف، اسامی آن ها به ما اعلام شود تا با متخلفان برخورد قضایی کنیم.

دادستان بجنورد تاکید کرد: عدم انجام دستورات و تصمیمات ستاد بحران و تصمیمات استانی به ویژه در شرایط فعلی که احتمال قطع گاز بخش خانگی نیز وجود دارد، مصداق بارز تضییع حقوق بیت المال است و جرم تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که نسبت به اجرای تصمیمات بحرانی مقاومت کنند، «بازداشت» می شوند

مدیرانی که نسبت به اجرای تصمیمات بحرانی مقاومت کنند، «بازداشت» می شوند