مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 21:302023-01-12بين الملل

بشار اسد: دیدار با مقامات ترکیه منوط به پایان اشغالگری است


فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه و رییس جمهور سوریه با هم دیدار و درباره روابط راهبردی دو جانبه و راه کارهای توسعه آن رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد رییس جمهور سوریه امروز پنج شنبه در دمشق الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه و هیئت همراه او را به حضور پذیرفت.

بر اساس گزارش سانا، در این دیدار گفتگوهایی میان دو طرف درباره روند روابط راهبردی سوریه و روسیه و سازوکارهای توسعه آن در همه زمینه ها که منافع دو کشور و ملت دوست را تأمین می کند، انجام شد.

همچنین اوضاع منطقه ای و بین المللی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بشار اسد تأکید کرد که نبرد سیاسی و رسانه ای اکنون در شدیدترین حالت خود در جهان است و تشدید این نبردها مستلزم ثبات و شفافیت بیشتر در مواضع سیاسی است و در این راستا به موضع سوریه در حمایت از عملیات نظامی ویژه روسیه در دونباس اشاره کرد.

لاورنتیف نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد که روسیه از مواضع سازنده سوریه از آغاز عملیات نظامی در اوکراین قدردانی می کند و ادامه داد: در حال حاضر کشورهای زیادی در جهان هستند که به پیروزی روسیه اعتقاد پیدا کرده اند.

این در حالی است که با وجود فشارهای زیاد آمریکا و متحدانش، تلاش ها برای منزوی کردن روسیه و سوریه شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: دیدار با مقامات ترکیه منوط به پایان اشغالگری است

بشار اسد: دیدار با مقامات ترکیه منوط به پایان اشغالگری است