مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:302023-01-12بين الملل

بیانیه سعودی-مصری با چاشنی اتهام پراکنی علیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان سعودی و مصر امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مدعی شدندکه هر گونه تلاش های منطقه ای برای آنچه آن را مداخله در امور داخلی کشور های عربی می نامند، - در نشستی که در سطح وزاری خارجه بین عربستان و مصر در ریاض برگزار شد، بیانیه ای صادر گردید و طرفین مدعی شدند که ایران باید به تعهدات هسته ای خود به صورت کامل پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان سعودی و مصر امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مدعی شدندکه هر گونه تلاش های منطقه ای برای آنچه آن را مداخله در امور داخلی کشور های عربی می نامند، رد می کنند.

شبکه خبری العربیه ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، عربستان و مصر هر گونه تلاش منطقه ای برای تهدید منافع ملت های منطقه عرب را مردود می دانند.

این ادعا ها در نشستی که در سطح وزاری خارجه بین عربستان و مصر در ریاض برگزار شد، مطرح شده است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه ریاض و قاهره بر لزوم تداوم هماهنگی در راستای حمایت از امنیت کشور های عربی تأکید دارند، آمده است: امنیت و ثبات سودان، بخش لاینفک امنیت ماست.

در ادامه، عربستان و مصر ضمن مداخله در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران، مدعی شدند: ایران باید به تعهدات هسته ای خود به صورت کامل پایبند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سعودی-مصری با چاشنی اتهام پراکنی علیه ایران

بیانیه سعودی-مصری با چاشنی اتهام پراکنی علیه ایران