مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:302023-01-12حوادث

168 کیلوگرم البسه مستعمل خارجی قاچاق در زاهدان کشف و ضبط شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 168 کیلوگرم البسه مستعمل خارجی و 13 تخته فرش دستباف از یک دستگاه خودروی تویوتا در شهرستان زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی عباس زاده محمودی در تشریح این خبر گفت: 168 کیلوگرم البسه مستعمل خارجی و 13 تخته فرش دستباف از یک دستگاه خودروی تویوتا کشف شد که فرد قاچاقچی به میزان 700 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان محکوم شد.

وی بیان کرد: مأمورین قرار کاه شهید میرحسینی شهرستان زاهدان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود در بازرسی از یک دستگاه خودروی تویوتا دارای پلاک انتظامی سرقتی مقدار 168 کیلوگرم البسه مستعمل خارجی و 13 تخته فرش دست باف کشف کردند.

عباس زاده محمودی افزود: در این راستا پس از تحویل کالاهای کشف شده به انبار اداره اموال تملیکی، متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، تصریح کرد: رییس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به اقرار متهم و عدم ارائه مستندات قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به میزان 700 میلیون ریال جزای نقدی در حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

168 کیلوگرم البسه مستعمل خارجی قاچاق در زاهدان کشف و ضبط شد

168 کیلوگرم البسه مستعمل خارجی قاچاق در زاهدان کشف و ضبط شد