مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 19:402023-01-12سياسي

تامین مواد اولیه مشکل اصلی واحدهای فولادی در شهرستان بناب است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین مواد اولیه مشکل اصلی واحدهای فولادی در شهرستان بناب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر پنج شنبه در جمع مدیران شهرستان بناب که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: شهرستان بناب بعد از تبریز دومین شهر اقتصادی استان آذربایجان شرقی است و این امر می طلبد نگاه ویژه و حمایتی برای پیشرفت هر چه بیشتر طرح های تولیدی و اقتصادی بناب باشد.

باقری بنابی از معضل آب شرب به عنوان مشکل ترین شهرستان نام برد و مهم کرد: چه در حوزه آب شرب و چه در حوزه آب کشاورزی دچار مضیقه هستیم که نیاز جدی به گزارش سایت قطره و به نقل ازآب از زرینه رود را دارد.

در پی خواهد داشت.

وی افزود: در بخش آب کشاورزی نیز باید با عدالت صورت گیرد.

بنا بر ضرورت این موضوع، جزوه های سفرهای استانی نیز لحاظ شود.

مواد اولیه برای فولادی ها موضوع دیگری بود که عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آن را مطرح کرد و بیان کرد: استان آذربایجان شرقی سومین قطب فولاد کشور و نزدیک به 3 هزار نفر تنها در شهرستان بناب در حوزه فولاد مستقیماً به کار هستند.

از این رو نیاز به حمایت از ساختاری در این بخش وجود دارد تا با تشکیل کنسرسیوم شرکت های فولادی استان آذربایجان شرقی مسیر سرمایه گذاری در سنگ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مواد اولیه مشکل اصلی واحدهای فولادی در شهرستان بناب است

تامین مواد اولیه مشکل اصلی واحدهای فولادی در شهرستان بناب است