مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:562023-01-12سياسي

بخشی از مصوبات سفرهای استانی ویژه بانوان است


بخشی از مصوبات سفرهای استانی ویژه بانوان است که این نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به بانوان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از مراکز مرتبط با بانوان در سفر اول هیات دولت به استان یزد و مصوبات آن اظهار داشت: اعتبارات لازم به اکثر این پروژه ها اختصاص داده شد و روند کارها پیگیری و در حال انجام است.

وی ادامه داد: تکمیل مدارس، اختصاص اعتبار برای سیستم فناوری مدارس، اشتغال بانوان، آسیب های اجتماعی و پارک بانوان که 80 درصد موارد مصوب جذب و مابقی اعتبارات نیز تا پایان سال جذب خواهد شد.

معاون امور بانوان رییس جمهور بخشی از این اعتبارات برای تکمیل پروژه های سال قبل است اظهار کرد: در زمینه اشتغال زایی و صنایع خلاق اعتباراتی اختصاص خواهد یافت و امروز نیز دیداری با یکی از شرکت های دانش بنیان مرتبط با بانوان داشتیم که تنها نیاز به حمایت اعتباری داشتند که بتوانند بازار خود را گسترش بدهند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در یزد وجود داشت این بود که تسهیلات ازدواج مربوط به دهه 60 و70 جذب نشده بود که تسهیلات ازدواج دهه 70 در این دور از سفر پیگیری شد و در اعتبارات مربوط به مباحث عمرانی و مراکزی که نیاز به پشتیبانی دارند اعتباراتی اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مصوبات سفرهای استانی ویژه بانوان است

بخشی از مصوبات سفرهای استانی ویژه بانوان است