مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:562023-01-12سياسي

تسلیت نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی خانواده های حادثه تصادف تفرش


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی به خانواده های داغدیده حادثه واژگونی اتوبوس فرمهین - تفرش تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام آورده است: حادثه رانندگی دلخراش گردنه نقره کمر تفرش که منجر به کشته شدن 6 نفر و مصدوم شدن 11 نفر از هم استانی های عزیزمان شد، موجب تأثر و تالم اینجانب گردید.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم داغدیده و آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای آسیب دیدگان طلب شفای عاجل می نمایم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همه را به رعایت ضوابط و احتیاط لازم هنگام رانندگی به خصوص در شرایط برفی و لغزندگی جاده ها در فصل زمستان توصیه کرده و افزوده است: امید است رانندگان عزیز رعایت قوانین رانندگی را در دستور کار قرار دهند تا موجب حوادث دلخراش و غیرقابل جبران نشوند.

حدود ساعت هفت صبح امروز در محدوده گردنه نقره کمر تفرش برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک کامیونت منجر به واژگونی اتوبوس شد که در این حادثه دلخراش 6 نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و 11 نفر دیگر مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی خانواده های حادثه تصادف تفرش

تسلیت نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی خانواده های حادثه تصادف تفرش