مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:152023-01-12ورزشي

تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت های بیشتر است


بازیکن تیم ون پارس اصفهان و سابق اترک گفت: تیم اترک اولین تیم خراسان شمالی است و درصورت حمایت می تواند ویترینی برای معرفی و نشان دادن استعدادها و پیشرفت های بازیکنان استان باشد.

- پوریا قشلاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فوتبال را از 11 سالگی و در دوران مدرسه شروع کردم و تجربه ی بازی در تیم های سرخ پوشان اترک، استقلال نوین بجنورد و بادران تهران را دارم.

بازیکن تیم فوتبال ون پارس اصفهان گفت: بعد از یک سال بازی در تیم بادران تهران به استان خودم برگشتم و زیر نظر فیروز کریمی 3 سال در تیم اترک بازی کردم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تیم ون پارس اصفهان و زیر نظر سعید جهانگیری و مجتبی توتونی مشغول فعالیت است، ادامه داد: ابتدا تیم یک دست نبود و علیرغم شایستگی هایی که داشتیم نتوانستیم امتیاز لازم کسب کنیم اما با حضور آقای توتونی که تحول عالی در تیم ایجاد کردند این شایستگی منجر به نتیجه ی مطلوب شد.

قشلاقی افزود: طی 9 مسابقه گذشته به طور فیکس در ترکیب ون پارس حضور داشتم و خوشبختانه در این 9 بازی شکستی نداشتیم.

بازیکن سابق تیم اترک با اشاره به حضور صنایع بزرگ در خراسان شمالی و عدم حمایت ها، گفت: تیم اترک اولین تیم استان است و در صورت حمایت می تواند ویترینی برای معرفی و نشان دادن استعداد و پیشرفت بازیکنان استان باشد و در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت های بیشتر است

تیم اترک برای پیشرفت نیازمند حمایت های بیشتر است