مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:112023-01-12حوادث

جزییات بیش از 10 ساعت حبس مسافران قطار قم ـ مشهد + عکس


متاسفانه برق و بخاری قطار هر دو قطع است و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می گذرانند؛ در این قطار حداقل 400 مسافر حضور دارد که در میان مسافران نوزاد، - جی پلاس؛ تسنیم نوشت: بیش از 10 ساعت است که قطار قم به مقصد مشهدمقدس در 40 کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار سرما یخ زده اند.

بیش از 10 ساعت است که قطار شرکت مسافربری بن ریل از شهر قم به مقصد مشهدمقدس در 40 کیلومتری مشهد متوقف شده و با وجود هوای سرد خراسان رضوی که شب گذشته سردترین استان کشور بود مسافران این قطار بدون هیچ گونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولان مربوطه در قطار حبس شده اند.

در همین راستا اسکندری یکی از اساتید حوزه علمیه قم که با جمعی از طلاب حوزه علمیه به منظور حضور در اردویی دو روزه به مشهد مقدس سفر کرده اند اظهار داشت: روز چهارشنبه ساعت 11 و نیم سوار قطار شدیم و قرار بود ساعت یک بامداد به مشهد برسیم، اما از ساعت یک بامداد شب گذشته قطار در 40 کیلومتری مشهد به دلیل نقص فنی متوقف شده است.

وی افزود: متاسفانه برق و بخاری قطار هر دو قطع است و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می گذرانند؛ در این قطار حداقل 400 مسافر حضور دارد که در میان مسافران نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد، اما متاسفانه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیش از 10 ساعت حبس مسافران قطار قم ـ مشهد + عکس

جزییات بیش از 10 ساعت حبس مسافران قطار قم ـ مشهد + عکس