مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 18:052023-01-12سياسي

تضعیف خط مقاومت رسانه ای اسلامی سیاست استکبار است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر گسترش و توسعه خط مقاومت رسانه ای در جامعه گفت: تضعیف خط مقاومت رسانه ای اسلامی از سیاست اصلی استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با معاون امور استان های سازمان و صدا و سیما با بیان اینکه رسانه یکی از ارکان مهم در جوامع است، اظهار داشت: انسان موجودی است که تحت مهندسی ذهن عمل می کند و رسانه می تواند نظام اندیشه فکری، باطن و شخصیت انسان ها را ترسیم کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ترسیم اذهان جامعه را یکی از مأموریت های رسانه دانست و بیان کرد: رسانه در کشورها جایگاه تأثیرگذاری در مدیریت افکار جامعه دارد.

وی با اشاره ترسیم نظام شخصیتی، اندیشه فکری و ادراک جامعه توسعه رسانه خاطرنشان کرد: فتنه اخیر توسط دشمنان، جنگ رسانه ای، نرم و تهاجم فرهنگی تمام عیاری بود که بتوانند افکار مردم را برای تحقق اهداف خود مدیریت کنند که شکست خورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: جهان آینده جهان تهاجم نرم و فرهنگی است و تهاجم سخت دیگر به عنوان گزینه آخر در دستور کار دولت ها در جهان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا خط مقاومت رسانه از جایگاه بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف خط مقاومت رسانه ای اسلامی سیاست استکبار است

تضعیف خط مقاومت رسانه ای اسلامی سیاست استکبار است