مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:402023-01-12سياسي

ابهام در موردپیاده کردن2مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟


پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار 150 کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم آباد را به سر خط رسانه ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟ - اعلام کرد: پس از ورود به سالن فرودگاه متوجه شدم که به تعدادی از مسافران کارت پرواز داده نشد.

پس از نشستن داخل هواپیما مشخص شد حدود 16 صندلی داخل هواپیما خالی از مسافر است که همین امر تعجب ما را بیشتر کرد که اگر صندلی خالی وجود داشته است چرا به برخی از مسافران کارت پرواز داده نشد.

این فرد گفت: پس از دو ساعت معطلی در داخل هواپیما و گلایه از بابت تأخیر پیش آمده مهمانداران اعلام کردند که به گفته خلبان وزن هواپیما سنگین تر از حد مجاز است.

مهمانداران از مسافرین درخواست کردند تا دو نفر به طور داوطلبانه از هواپیما خارج شوند تا پرواز بتواند با وزن مناسب انجام شده و بدون هیچ مشکلی در فرودگاه خرم آباد بر زمین بنشیند.

من که قصد انجام یک مسافرت کاری داشتم به همراه فرد دیگری از پرواز پیاده شدیم و پس از آن پرواز انجام شده و هواپیما فرودگاه مهرآباد را ترک کرد.

انگشت تقصیر ایران ایر به سمت شرایط جوی فرودگاه مقصد و کوهستانی بودن مسیر! این اتفاق که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است موجب ارائه توضیحاتی از سوی شرکت ایران ایر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در موردپیاده کردن2مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟

ابهام در موردپیاده کردن2مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟