مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:152023-01-12سياسي

تمامی استان های فلات مرکزی از آب دریا بهره مند می شوند


وزیر نیرو با تأکید بر اینکه دولت تلاش می کند برای همه استان های واقع در فلات مرکزی از دریا آب تأمین کند، افزود: یزد، کرمان و اصفهان مقصد اصلی فاز دوم انتقال آب خلیج فارس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به طرح های مهم آب و برق در استان یزد گفت: صبح امروز با حضور رییس جمهور 11 پروژه صنعت برق و پنج پروژه صنعت آب در استان یزد به بهره برداری رسید.

وی افزود: 11 پروژه صنعت برق شامل پست 63 به 20 کیلوولت مزرعه کلانتر در شهرستان میبد ، پست 63 به 20 کیلوولت رستاق در شهرستان اشکذر ، پست 63 به 20 کیلوولت یزدمهر در شهرستان مهریز ، فاز نخست پست 230 به 63 کیلوولت ساغند در شهرستان اردکان ، پست 132 به 20 کیلوولت شهرستان بهاباد ، پست 63 به 20 کیلوولت اشنیز ، توسعه دو بی 63 کیلوولت در پست میبد ، خط 230 کیلوولت تغذیه پست ساغند ، توسعه دو بی 63 کیلوولت در پست مهریز ، توسعه دو بی 63 خط در پست 63 صدوق و خازن گذاری ایستگاه های خضرآباد و چرخاب و ساخت بی های سیار خطوط و پست های شهرستان یزد است.

محرابیان ادامه داد: در حوزه آب نیز پنج پروژه به بهره برداری رسید که از جمله آن ها خط انتقال آب شرب استان یزد از منابع صنعت ، بهره برداری از فاز اول بازچرخانی پساب شهر یزد به منابع آب زیرزمینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی استان های فلات مرکزی از آب دریا بهره مند می شوند

تمامی استان های فلات مرکزی از آب دریا بهره مند می شوند