مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:102023-01-12سياسي

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی کرمانشاه/رفع محرومیت دغدغه دولت است


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اعلام تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی کرمانشاه، گفت: رفع محرومیت از مناطق حاشیه نشین یکی از دغدغه های دولت سیزدهم است.

- ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رفع محرومیت از مناطق حاشیه نشین یکی از دغدغه های دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به بازدید وزیر کشور به عنوان نماینده عالی دولت از مناطق حاشیه نشین کرمانشاه در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه، بیان کرد: وزیر کشور در این بازدید برای ساماندهی حاشیه نشینی در کرمانشاه دستورهایی صادر کرد تا مشکلات این مناطق برطرف شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان کرمانشاه به دستور استاندار کرمانشاه، تصریح کرد: این قرارگاه پس از بازدید استاندار کرمانشاه از محله آقاجان و برگزاری جلسات شبانه با حضور مدیران در این محله تشکیل شد که فرمانداری ریاست قرارگاه را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی کرمانشاه پنج کارگروه فعال خواهدداشت، بیان کرد: این کارگروه ها شامل کارگروه زیربنایی با محوریت شهرداری کرمانشاه، کارگروه توانمندسازی و اشتغال با محوریت کمیته امداد، کارگروه فرهنگی و اجتماعی با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه جمع آوری معتادان متجاهر با دبیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی کرمانشاه/رفع محرومیت دغدغه دولت است

تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی کرمانشاه/رفع محرومیت دغدغه دولت است