مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 15:452023-01-12پزشكي

100 میلیارد دارو خریداری شد/کمبود دارو در لرستان نداریم


مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: کمبود دارو در استان نداریم.

- رامین منظمی در جلسه بررسی مشکلات کارگری و صنفی و حل مشکلات بیمه ای کارگران که 22 دی ماه با حضور مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در کل استان 12 مرکز درمانی، سه بیمارستان، سه پلی کلینیک و 6 درمانگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه از این رقم یک بیمارستان و یک پلی کلینیک در بروجرد وجود دارد، افزود: براساس سطح بندی و جمعیت بیمه شده خدمات سازمان تعریف می شود که بیمارستان کوثر از 32 تخت بر اساس سطح بندی و جمعیت بیمه شده می تواند 64 باشد که با پیگیری های نماینده مردم بروجرد و مساعدت سازمان بیمارستان به 96 تخت ارتقا یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به مسئله دندان پزشک، اضافه کرد: این مهم مشکلی که هست که در کل کشور وجود دارد که مجوز 160 نیرو در آزمون به ما داده شد که برای پلی کلینیک آیت الله بروجردی و بیمارستان کوثر در آزمون امسال دو دندانپزشک داشتیم که هردو ظرفیت متاسفانه خالی ماند و هیچ شرکت کننده ای از بروجرد نداشت.

منظمی خاطرنشان کرد: همچنین امسال چهار پرستار برای بروجرد داشتیم که از این چهار تا یکی از پرستارها باید با ایثارگری جذب می شد که سه نفر از آن ها جذب شده و ظرفیت یک نفر خالی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد دارو خریداری شد/کمبود دارو در لرستان نداریم

100 میلیارد دارو خریداری شد/کمبود دارو در لرستان نداریم