مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:452023-01-12فرهنگي

امروز بیش از هر زمانی روایت سلحشوری فرزندان این سرزمین الزامی است


محمدمهدی اسماعیلی با یادآوری سالگرد عملیات کربلای پنج گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری روایت سلحشوری فرزندان این آب و خاک و اهتمام به جهاد تبیین الزامی است چرا که نسل جوان و نوجوان کشور آشنایی کمی با روایت های ناب و حماسی قهرمانان سرزمین خود دارد.

- محمدمهدی اسماعیلی با یادآوری سالگرد عملیات کربلای پنج گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری روایت سلحشوری فرزندان این آب و خاک و اهتمام به جهاد تبیین الزامی است چرا که نسل جوان و نوجوان کشور آشنایی کمی با روایت های ناب و حماسی قهرمانان سرزمین خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در دومین همایش دورهمی بچه های انقلاب که در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک روز زن به مادران و زنان ایران به ویژه مادران شهدا به سالروز ولادت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نهالی که امام راحل شصت سال قبل با آغاز نهضت اسلامی خود کاشتند امروزه به شجره طیبه انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی سرمایه و داشته های جامعه ایرانی مرهون انقلابی است که امروز با حضور مقام معظم رهبری، شاگرد باکفایت امام(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از هر زمانی روایت سلحشوری فرزندان این سرزمین الزامی است

امروز بیش از هر زمانی روایت سلحشوری فرزندان این سرزمین الزامی است