مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:252023-01-12سياسي

احتمال تغییر حقوق پیشنهادی 7 میلیون تومانی برای سال 1402


اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره در نظر گرفتن حداقل حقوق 7 میلیون تومانی در بودجه برای سال آینده، - گفت: بحث پیشنهاد حداقل حقوق 7 میلیون تومانی برای کارکنان دولت در سال آینده با میزان تورم و هزینه هایی که در جامعه وجود دارد، هم خوانی دقیق ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده تهران در مجلس گفت: دولت باید کمک های معیشتی غیرنقدی اش را افزایش دهد، یعنی دولت باید به صورت غیرنقدی و با توزیع اقلام مورد نیاز از طریق ساختارهایی که دارد، به معیشت کارکنان خود کمک کند.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره در نظر گرفتن حداقل حقوق 7 میلیون تومانی در بودجه برای سال آینده، گفت: بحث پیشنهاد حداقل حقوق 7 میلیون تومانی برای کارکنان دولت در سال آینده با میزان تورم و هزینه هایی که در جامعه وجود دارد، هم خوانی دقیق ندارد.

وی ادامه داد: اما مواردی وجود داشته و دارد که مجلس چه در کمیسیون تلفیق و چه در صحن علنی از طریق رایزنی با دولت و در نظر گرفتن منابع مشخص عدد پیشنهادی دولت را تغییر داده است و این احتمال وجود دارد که در این مورد هم شاید چنین اتفاقی رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر حقوق پیشنهادی 7 میلیون تومانی برای سال 1402

احتمال تغییر حقوق پیشنهادی 7 میلیون تومانی برای سال 1402