مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:252023-01-12فناوري

عذرخواهی از مشترکین و توضیح پیرامون قطعی تلفن در گرگان


شرکت مخابرات استان گلستان در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مبنی بر قطعی های مکرر تلفن در گرگان جوابیه ای صادر کرد.

- صبح امروز بود که گزارشی تحت عنوان قطعی های مکرر تلفن در گرگان بر روی خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران در استان گلستان قرار گرفت که در پی آن اعتراض برخی از شهروندان مبنی بر قطعی تلفن به صورت مکرر و مداوم در ماههای اخیر منعکس شده بود.

از این رو روابط عمومی شرکت مخابرات استان گلستان با ترسال پاسخی به این گزارش، در افدامی حرفه ای ضمن عذرخواهی از مشترکین در شهرستان گرگان توضیحاتی پیرامون دلایل این قطعی ها ارائه داده است که در ادامه مشاهده می کنید: در خصوص گزارش خبری درج شده در خبرگزاری ایسنا موارد زیر به استحضار می رسد: 1- همانطور که مستحضرید قطعی های تلفن یا ناشی از انجام برگردان های مربوط به توسعه است و یا خرابی ها و سرقت هاست.

در مورد قطعی های ناشی از برگردان ها از قبل اطلاع رسانی های لازم انجام می شود و تاکنون موردی نبوده که بدون اطلاع رسانی تلفنی قطع شده باشد.

ولی در مورد خرابی های عادی و سرقت ها امکان اطلاع رسانی از قبل نیست.

2- در مورد خرابی های عادی که عموما در کافوها اتفاق می افتد بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام می شود و از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی از مشترکین و توضیح پیرامون قطعی تلفن در گرگان

عذرخواهی از مشترکین و توضیح پیرامون قطعی تلفن در گرگان