مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:102023-01-12سياسي

بهره برداری از پروژه آبرسانی چهارمحال و بختیاری پس از 18 سال


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گام های بلندی توسط دولت سیزدهم در استان برداشته شده، گفت: امسال پروژه آبرسانی نیمی از جمعیت استان بعد از 18 سال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری 21 دی ماه در یادواره شهدای کربلای 5 در روستای شیخ شبان با بیان اینکه می توان گفت عملیات کربلای 5 سرنوشت جنگ را در دوران دفاع مقدس تغییر داد، گفت: هفت نفر از رزمندگان روستای شیخ شبان در 21 دی ماه به شهادت رسیدند و حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند، 10 نفر از رزمندگان این روستا و در مجموع 36 رزمنده از شهرستان بن در این عملیات به شهادت رسیدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امنیت کنونی کشور مدیون خون شهدا است، با وجود اینکه در جنگ تحمیلی ائتلاف بین المللی علیه کشور شکل گرفته بود و در اوایل جنگ صدای غرش تانک ها در برخی شهرهای کشور از جمله اهواز، شوش و .

شنیده می شد، اما دشمن را به عقب راندیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی، ارتش و سپاه به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای دفاع از مرزهای کشور در دوران دفاع مقدس وارد عمل شدند، گفت: تجهیزات و نیروهای رزمندگان اسلام قابل مقایسه با دشمن نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آبرسانی چهارمحال و بختیاری پس از 18 سال

بهره برداری از پروژه آبرسانی چهارمحال و بختیاری پس از 18 سال