مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:102023-01-12سياسي

بازدید معاون رییس جمهور از نمایشگاه نقاشی شهدا در حوزه هنری یزد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه سفر هیئت دولت به استان یزد از نمایشگاه آثار نقاشی بانوان هنرمند یزدی با موضوع شهدا در حوزه هنری یزد بازدید کرد.

- ایسنا/یزد معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه سفر هیئت دولت به استان یزد از نمایشگاه آثار نقاشی بانوان هنرمند یزدی با موضوع شهدا در حوزه هنری یزد بازدید کرد.

همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که به همراه رییس جمهور به استان یزد سفر کرده است در حاشیه این سفر با حضور در حوزه هنری استان از نمایشگاه آثار نقاشی بانوان هنرمند یزدی با موضوع شهدا، ایثارگران و آزادگان بازدید کرد.

وی در این دیدار ضمن گفتگو با خالقان آثار بر آموزش، تولید و انتشار آثار هنری با موضوع شهدا، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تأکید کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در تابلو یادبود این نمایشگاه نوشت: شهدا شمع محفل بشریتند یعنی هنوز هم پس از سال ها نور و عطر و روشنی و راهبری شهیدان است که راه می نماید، جان می بخشد، عشق و شور و امید تزریق می کند و حیات را به جامعه با همه دردها، مشکلات و ناملایمات ارزانی می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون رییس جمهور از نمایشگاه نقاشی شهدا در حوزه هنری یزد

بازدید معاون رییس جمهور از نمایشگاه نقاشی شهدا در حوزه هنری یزد