مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 14:002023-01-12سياسي

سریال شهیدهسته ای به مرحله فیلمنامه رسید/پایان تحقیق «تاریک-روشن»


به تازگی فرآیند تحقیق برای نگارش متن فیلمنامه سریالی درباره زندگی شهید مصطفی احمدی روشن به پایان رسیده و نگارش این مجموعه 26 قسمتی آغاز شده است.

- پژمان لشکری پور تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ساخت سریالی با محوریت زندگی شهید مصطفی احمدی روشن گفت: تلاش برای ساخت سریالی با مضمون زندگی شهید بزرگوار احمدی روشن از چندی قبل شروع شده است.

در واقع به تازگی تحقیق و پژوهش این پروژه به پایان رسیده و این مجموعه با نام تاریک-روشن اکنون در مرحله ایده پردازی و طراحی 26 قسمت سیناپس است.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره اهمیت تولید آثار مربوط به زندگی شهدای هسته ای عنوان کرد: ویژگی های خاص زندگی این شهدا و فاصله کمی که از زمان شهادت این عزیزان می گذرد باعث می شود که ساخت آثاری درباره زندگی آن ها اهمیت بیشتری پیدا کند.

به خصوص اینکه کارهای نمایشی زیادی در خصوص شهدای علمی کشور طی این سال ها انجام نگرفته است و این ما را بر این می دارد که با وسواس و با استفاده از نقاط ضعف و قوت کارهای پیشین کار ساخت سریال را جلو ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: طبیعتاً این کارها حساسیت های خاص خودش را هم دارد.

وجود خانواده و دوستان شهید و کسانی که شهید را به واسطه آنکه هم عصر و نزدیک به ما بودند به یاد دارند؛ نظرات، دریافت ها و خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال شهیدهسته ای به مرحله فیلمنامه رسید/پایان تحقیق «تاریک-روشن»

سریال شهیدهسته ای به مرحله فیلمنامه رسید/پایان تحقیق «تاریک-روشن»