مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:552023-01-12سياسي

کاهش 15درصدی جرائم خشن در قزوین


طی 9ماهه سال جاری میزان وقوع جرائم خشن در قزوین 15درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: برخورد قاطع با جرائم خشن و اراذل و اوباش یکی از سیاست ها و اولویت های قوه قضاییه است و این موضوع به جد در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد و بر همین اساس کارگروه پیشگیری، شناسایی و برخورد با جرائم خشن در دادسرای مرکز استان تشکیل شد.

او افزود: بر اساس اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی و تحت رصد قرار دادن مجرمین حرفه ای و محکومین سابقه دار از سوی ضابطین قضایی، طی 9ماهه سال جاری میزان وقوع جرائم خشن در قزوین 15درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

رجبی در خصوص وقوع جرم سرقت، گفت: سرقت از جمله جرائمی است، که آثار روانی و اجتماعی آن بسیار گسترده است و پس از وقوع سرقت حتی سرقت های خرد تا مدت ها فرد بزه دیده و جامعه درگیر آسیب های آن هستند و به همین خاطر کنترل و پیشگیری از وقوج جرم سرم بسیار حائز اهمیت و در اولویت قرار دارد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: در همین خصوص قرارگاه پیشگیری و برخورد با سرقت در دستگاه قضایی استان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه قابل توجهی در حوزه های مختلف از حیث جلوگیری از وقوع سرقت برنامه ریزی شد و بر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15درصدی جرائم خشن در قزوین

کاهش 15درصدی جرائم خشن در قزوین