مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:502023-01-12اجتماعي

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: محورهای مواصلاتی اردبیل باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

- امید نسیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت راه های استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی و گزارش های واصله با بارش مقطعی برف در سطح استان اردبیل و تغییر شرایط جوی با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب آسمان تمام ابری همراه با بارش برف گزارش شده است، گفت: مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه اکیپ های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان استقرار یافته است، گفت: در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محورهای مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.

نسیمی خاطرنشان کرد: به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه می شود زنجیر چرخ و لوازم ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است