مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:402023-01-12سياسي

مهر تایید رییس ایدرو بر عملکرد مدیرعامل ایران خودرو


رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید سرزده رییس جمهور و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص تصریح کرد: اکنون حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی شود.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس- علی نبوی، دستاورد عبور مستقیم و توقف تولید ناقص را بسیار مهم و ماحصل تلاش و زحمت و هماهنگی فراوان ارزیابی و اظهار کرد: شاید بیان این موضوع ساده باشد، اما برنامه ریزی زنجیره طولانی و عظیمی که در فرآیند تولید ایران خودرو دخالت داشته و شاخص های مدیریت خاصی لازم دارد که ایران خودرو گامی جلوتر از دستور رییس جمهوری حرکت کرده است.

  وی با بیان این که یک سال است تیم مدیریت جدید مستقر شده است، به دستاوردهای اخیر ایران خودرو اشاره کرد و گفت: در خصوص تعهدات معوق نیز اقدامات موثری شده است و بسیاری از مواردی که جزء انتظارات و توقعات مردم و مسوولان بوده به خوبی پیش رفته و برنامه ها محقق شده است.

  معاون وزیر صمت، موضوعی که در دستورات هشت بندی رییس جمهور دیده می شود و به طور کامل به اجرا نرسیده را واگذاری خودروسازان عنوان کرد و گفت: از اسفندماه سال گذشته اقدامات عملیاتی انجام شده اما متاسفانه فضای صنعت خودرو اجازه نمی دهد که تصمیمات اقتصادی اتخاذ شود و به همین سبب این موضوع مقداری زمان بر شده و واگذاری را دچار وقفه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر تایید رییس ایدرو بر عملکرد مدیرعامل ایران خودرو

مهر تایید رییس ایدرو بر عملکرد مدیرعامل ایران خودرو