مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:352023-01-12فرهنگي

مسکن خبرنگاران کرمانشاه را پیگیری می کنیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص مسکن خبرنگاران، گفت: در حال جمع آوری درخواست های خبرنگاران هستیم تا ان شاءالله با اولویت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شاخص ترین برنامه های امسال، اظهار کرد: حوزه هنر، فرهنگ، رسانه سه شاخصه اصلی مسؤولیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در توضیح فعالیت ها در حوزه هنر، ادامه داد: تابستان امسال بحث آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و هفت شهرستان مرزی را داشتیم که بیش از 2 هزار نفر 40 تا 44 ساعت آموزش تخصصی را در 37 رشته هنری با رویکرد ارتباط مردم با هنر و اشتغالزایی، فرا گرفته، این طرح در پاییز ادامه پیدا کرد و به 3 هزار نفر رسید، البته کل استان به جزء مرکز استان را شامل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره مناطق تئاتر، گفت: برنامه بزرگداشت و معرفی مفاخر استان و  معرفی کتاب، نویسندگان و شعرا را نیز داشتیم.

وی تصریح کرد: تفاهمنامه ای در حوزه سینمایی بین معاونت وزارت ارشاد و استاندار کرمانشاه منعقد شده، اعتباری برای ساخت فیلم سینمایی متناسب با پتانسیل های استان و تجهیز و افزایش سالن های سینمایی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن خبرنگاران کرمانشاه را پیگیری می کنیم

مسکن خبرنگاران کرمانشاه را پیگیری می کنیم