مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:352023-01-12سياسي

زنان در اسلام از بهترین جایگاه برخوردارند


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با بیان اینکه زنان در اسلام از بهترین جایگاه برخوردارند، گفت: حقوق زنان در جمهوری اسلامی باید در سطح جامعه تبیین گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار اخیر ایشان با بانوان فرهیخته کشور افزود: ایشان در این دیدار عنوان کردند که موضع ما در قبال مدعیان ریا کار غربی موضع مطالبه است، موضع دفاع نیست ما در ارتباط با حقوق زنان در موضع ضعف نیستیم بلکه مطالبه گر و مدعی هستیم زیرا براساس آنچه که در مبانی نظام اسلامی و قرآن کریم دیده شده زنان از بهترین جایگاه در اسلام برخوردارند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان تأکید کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری ما نتوانستیم نگاه اسلام به زن را در تقابل با نگاه جامعه غربی به آنان را تبیین کنیم و این موضوع نیازمند آگاهی بخشی به زنان ما در گروه های مختلف مانند مدارس، دانشگاه ها و فضای عمومی جامعه با استفاده از ظرفیت های آموزشی و رسانه ای است.

نجفی تصریح کرد: بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب؛ موضع ما در حقوق زنان موضع دفاع نیست به این معنا که منتظر نیستیم کسی حمله ای نماید و با توجیهات از آن دفاع کنیم بلکه موضع ما مطالبه گری است زیرا بر این اعتقادیم که جامع ترین حقوق برای زنان در نظام اسلامی دیده شده ولی متأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در اسلام از بهترین جایگاه برخوردارند

زنان در اسلام از بهترین جایگاه برخوردارند