مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:202023-01-12بين الملل

جلالی: همکاری نظامی سازنده ایران و روسیه به پیش می رود


کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در یک مصاحبه با رسانه روس اعلام کرد که همکاری نظامی دو کشور به صورت سازنده ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر تهران در مسکو با روزنامه روسی ایزوستیا مصاحبه کرده و در آن به سوالاتی درباره روابط نظامی تهران و مسکو و موضع ایران در قبال مذاکرات وین برای رفع تحریم ها پاسخ داده است.

منابع رسانه ای در روسیه شامل خبرگزاری تاس ، روز پنجشنبه (امروز) مصاحبه کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه با ایزوستیا را منتشر کردند.

طبق این گزارش ها، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد که همکاری ایران و روسیه در حوزه نظامی به صورت پایدار و سازنده در چارچوب منافع مشترک تقویت می یابد.

کاظم جلالی تصریح کرد: تعامل بین دو کشور در چارچوب منافع مشترک در همه زمینه ها از جمله همکاری های نظامی از مدت ها پیش توسعه یافته و به شکل سازنده، پایدار و به طبع صلح آمیز پیش می رود.

هر دو طرف به روابط گسترده تر در چارچوب جهانی قواعد شناخته شده بین المللی علاقه مند هستند .

وی در پاسخ به سوالی درباره اتهام زنی های اوکراینی و حامیان غربی آن به ایران مبنی بر تامین پهپاد برای روسیه جهت استفاده در جنگ، تاکید کرد که موضع تهران بارها از سوی حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: همکاری نظامی سازنده ایران و روسیه به پیش می رود

جلالی: همکاری نظامی سازنده ایران و روسیه به پیش می رود