مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 13:052023-01-12اقتصادي

بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری می رسد


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت: با حمایت های وزارت بهداشت و تخصیص ارز، بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- دکتر یونس پناهی در بازدید از طرح خیری بیمارستان حضرت زینب شهرستان اشکذر گفت: خوشبختانه ساخت این بیمارستان از نظر ساختاری و فیزیکی رشد خیلی خوبی دارد و تا پایان سال ساختمان بیمارستان تکمیل می شود.

وی ادامه داد: با حمایت های وزارت بهداشت و تخصیص ارز، تجهیزات تخصصی و درمانی تهیه و بیمارستان سال اینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فضای فیزیکی مناسب بیمارستان افزود: با بهره برداری از این بیمارستان و انجام روش های درمانی جدید، موجب کاهش بار بیماری و افزایش کیفیت سلامت مردم منطقه می شود.

پناهی ضمن قدردانی از خیر پروژه گفت: همت و پشتکار و اقدام ارزشمند خیر محترم، حاج آقا فضل الله شکاری در ساخت بیمارستان حضرت زینب (س) که امروز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد شایسته تقدیر است.

در این بازدید همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: بیمارستان خیری حضرت زینب(س) شهرستان اشکذر در زیربنای 13 هزار متر مربع ، در چهار طبقه و دارای 157 تخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری می رسد

بیمارستان اشکذر سال آینده به بهره برداری می رسد