مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:412023-01-12اقتصادي

قیمت نجومی گل در روز مادر؛ از 500 هزار تومان تا 23 میلیون!


بررسی ها نشان می دهد که قیمت دسته گل به مناسبت روز مادر نجومی شده است و خرید آن بیش از 500 هزار تومان آب می خورد؛ اما قیمت برخی از دسته گل ها در سایت های فروش آنلاین از این رقم هم فراتر رفته و در برخی موارد بیش از 23 میلیون تومان قیمت گذاری شده است! - جی پلاس ؛ یک فروشگاه آنلاین فروش گل وگیاه، قیمت یک باکس گل رز قرمز را به مناسبت روز مادر با تخفیف، یک میلیون و 93 هزار تومان قیمت گذاری کرده است.

تجارت نیوز نوشت؛ همچنین یک دسته گل رز قرمز 18 شاخه ای نیز در این سایت، با قیمت 575 هزار تومان در حال فروش است؛ به عبارتی قیمت هر شاخه گل رز قرمز 31 هزار تومان آب می خورد.

لازم به ذکر است که قیمت گل رز قرمز بسته به طراوت، سایز و کیفیت آن، متفاوت خواهد بود.

هر چند در این سایت ها تخفیف هایی هم برای روز مادر در نظر گرفته اند اما همچنان قیمت این دسته گل ها به طرز باورنکردنی بالاست.

قیمت دسته گل با طلا برابر شد! در این سایت، قیمت یک باکس گل می شان به مناسبت روز مادر با قیمت یک میلیون و 978 هزار تومان در حال فروش است؛ قیمت این دسته گل با قیمت یک گرم طلای 18 عیار برابری می کند! البته در این سایت دسته گل هایی با قیمت بالاتر نیز یافت می شود.

برای مثال یک باکس گل، همراه با گیاه ارکیده هشت عددی که برخی اقلام تزیینی در آن جایگذاری شده، حدود دو میلیون و 320 هزار تومان قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نجومی گل در روز مادر؛ از 500 هزار تومان تا 23 میلیون!

قیمت نجومی گل در روز مادر؛ از 500 هزار تومان تا 23 میلیون!