مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:252023-01-12سياسي

استکبار جهانی از قدرت مرجعیت در هراس است


استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: استکبار جهانی از قدرت مرجعیت شیعی در واهمه و هراس است و به همین خاطر سعی می کند تا به شیوه های مختلف این هیبت را بشکند.

- حجت الاسلام مسعود رجب نژاد در گفت وگو با بودیم که نشان می دهد این جریان فکری نازل در جوامع غربی و لیبرالیسم همچنان از قدرت معنوی، ارزشی و دینی مرجعیت اسلامی، شیعی، رهبری و هدایت متفکرانه در این حوزه در واهمه و هراس هستند.

وی ناکامی دشمن را در فتنه های اخیر یادآور شد و تصریح کرد: آنها برای زنده نگه داشتن شعله های کم فروغ اغتشاشات و ناهنجاری های حرکت عده ای دست نشانده در داخل کشور سعی می کنند تا به توهین و اهانت به شخصیت های مختلف در کشور ایران و عالم اسلام به نوعی خودنمایی کنند در حالی که حیات رو به زوال آنها در حال پایان یافتن است.

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: حرکتی که استکبار جهانی با محوریت توهین، افترا و اهانت آغاز کرده، نشان دهنده عمق رذیلت اخلاقی جامعه غربی است که به هیچ اصول و مبانی پایبند نبوده و تنها مطامع سیاسی و حرکت های خبیث گونه را هدف گذاری کرده است.

حجت الاسلام رجب نژاد افزود: اهانت های اخیر به مرجعیت و رهبری مقتدر جمهوری اسلامی ایران نه تنها نشان از ذلت جوامع غربی است بلکه نمایان گر عمق تفکر منحط لیبرالیسم است که بیش از هر زمان دیگر سقوط آن را در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی از قدرت مرجعیت در هراس است

استکبار جهانی از قدرت مرجعیت در هراس است