مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:202023-01-12سياسي

محمدبیگی: نیازمند عزم ملی علیه عوارض دهشتناک پدیده سالمندی و تک فرزندی هستیم


رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با بیان اینکه مشکلات کاهش شدید جمعیتی کشور یک شبه ایجاد نشده که بخواهیم یک شبه درمان شود، گفت: در این برهه تاریخی نیازمند عزم ملی و همگانی در تمام سطوح حکمرانی، - رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با بیان اینکه مشکلات کاهش شدید جمعیتی کشور یک شبه ایجاد نشده که بخواهیم یک شبه درمان شود، گفت: در این برهه تاریخی نیازمند عزم ملی و همگانی در تمام سطوح حکمرانی، زیرساختی، راهبردی و عملیاتی کلان و خرد، مردمی و نخبگانی، حوزه و دانشگاه، خانه و اجتماع علیه پدیده سالمندی، تک فرزندی و عوارض دهشتناک آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین با عنوان توقع طلای المپیک از نوزاد یک ساله! که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار داده، به شرح زیر است: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حالی یک ساله شد که با وجود جنگ روانی معاندین علیه سیاست جمعیتی کشورمان با پیگیری و نظارت مجلس و همراهی بخشی از بدنه دولت، حدود 35 درصد آن به مرحله اجرا رسیده، این در حالی است که طبق اعلام مسئولان ذی ربط میانگین اجرای برنامه توسعه طی 6 دوره گذشته حدود 30 درصد بوده است.

قطعاً راهی که در 90 سال گذشته برای کاهش فرزندآوری از متوسط 7 فرزندی به دو فرزندی با صرف وقت و هزینه هنگفت و کار رسانه ای مفصل داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدبیگی: نیازمند عزم ملی علیه عوارض دهشتناک پدیده سالمندی و تک فرزندی هستیم

محمدبیگی: نیازمند عزم ملی علیه عوارض دهشتناک پدیده سالمندی و تک فرزندی هستیم