مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:202023-01-12اقتصادي

بیش از 1500 شغل خانگی در کرمانشاه ایجاد شده است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تا به امروز با پرداخت 69 میلیارد تومان از این مبلغ تسهیلات مشاغل خانگی در استان برای یک هزار و 597 فرصت شغل ایجاد شده است.

- مختار احمدی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی، اظهار کرد: متقاضیانی که قصد راه اندازی یک طرح کسب وکار در غالب مشاغل خانگی را دارند باید به سامانه مشاغل خانگی وزارت کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 515 رسته مشاغل خانگی و پنج دستگاه مجوز دهنده نیز در این سامانه تعریف شده است که هر کدام از متقاضیان بنا بر رسته تعریف شده باید حتما گواهی نامه مهارتی را داشته باشند و در اسرع وقت مجوز صادر می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر ساله بانک مرکزی از طریق بانک های عامل سهمیه ای را برای استان ها در نظر می گیرند که امسال برای استان کرمانشاه 103 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار رصد تعریف شده است.

وی حداکثر مهلت تسهیلات از سوی بانک های عامل را 15 روز اعلام کرد و ادامه داد: تا به امروز با پرداخت 69 میلیارد تومان از این مبلغ تسهیلات مشاغل خانگی در استان برای یک هزار و 597 فرصت شغل ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 شغل خانگی در کرمانشاه ایجاد شده است

بیش از 1500 شغل خانگی در کرمانشاه ایجاد شده است