مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:002023-01-12دانش

مراسم تقدیر از واقفین دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در راستای تکریم اندیشه ماندگار وقف و تقدیر از واقفین نیک اندیش دانشگاه رضوی که برای موضوعات پژوهش، - با ابتکار دانشگاه رضوی، مراسمی برای تقدیر از واقفین این نهاد علمی برگزار و از این نیک اندیشان تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در راستای تکریم اندیشه ماندگار وقف و تقدیر از واقفین نیک اندیش دانشگاه رضوی که برای موضوعات پژوهش، سلامت، تحصیل و دیگر امور این نهاد علمی فرهنگی بذل مال داشته و در مسیر خدمت به دین و حضرت رضا (ع) اقدام کرده اند، مراسمی در سالن شیخ بهایی دانشگاه رضوی با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و مرکز وقف و نذر آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی و فرهنگی دانشگاه ارائه کرد و در ادامه از اهمیت وقف و کرامت این اندیشه ماندگار سخن گفت.

در ادامه حجج اسلام والمسلمین دکتر روشن ضمیر و فقیه اسفندیاری نیز وقف و ثمره دنیوی و اخروی آن سخن گفته و نیک اندیشی و اراده واقفین را در قدم زدن در این مسیر مورد تمجید قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تقدیر از واقفین دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد

مراسم تقدیر از واقفین دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد