مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:002023-01-12سياسي

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد از محل عواید موقوفات در قم


مدیرکل اوقاف استان قم از آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد در قم از محل عواید موقوفات و در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به طرح آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از محل عواید موقوفاتی با نیت مرتبط اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، 15 نفر از این قبیل زندانیان به همت اوقاف و با همکاری ستاد دیه استان، آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند.

وی افزود: امروز نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه(س)، 10 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با پرداخت 3 میلیارد ریال از بدهی هایشان از محل عواید موقوفات شهرستان قم، آزاد خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسمی به همین مناسبت با حضور رییس کل دادگستری و اداره کل زندان های استان قم تدارک دیده شده است گفت: این اقدام به همت مرکز افق آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) صورت می گیرد.

به گفته اسکندری، در سال جاری تاکنون و در مجموع، 25 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شامل چهار نفر از بانوان و 21 نفر از آقایان با پرداخت بدهی به مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد از محل عواید موقوفات در قم

آزادی 10 زندانی جرایم غیرعمد از محل عواید موقوفات در قم