مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:102023-01-12اقتصادي

جایزه ای به نام «جلال آل احمد» که از 110 سکه طلا به 250 میلیون تومان پول نقد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جایزه جلال در سال های اول خود که با عنوان پرداخت جایزه 110 سکه بهار آزادی توانست به خوبی مسیر تبلیغاتی را طی کند و بر سر زبان ها بیفتد در سال های بعد حواشی متعددی داشت که یکی از آن ها در میزان جوایز این جایزه ادبی بود .

- جایزه ای به نام جلال آل احمد که از 110 سکه طلا به 250 میلیون تومان پول نقد رسید جایزه ادبی جلال آل احمد در بخش داستانی خود تا امروز مبلغی بیش از 5 میلیارد و 300 میلیون تومان اهدا کرده است؛ در حالی که پیوست رسانه ای جایزه، سال هاست برای آثار برگزیده ای که گران قیمت تمام می شوند به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جایزه جلال در سال های اول خود که با عنوان پرداخت جایزه 110 سکه بهار آزادی توانست به خوبی مسیر تبلیغاتی را طی کند و بر سر زبان ها بیفتد در سال های بعد حواشی متعددی داشت که یکی از آن ها در میزان جوایز این جایزه ادبی بود که همیشه توجه ها را به خود جلب می کرد.

در این گزارش سعی کردیم از روند کاهش 110 سکه به 30 سکه و بعد ها تبدیل آن به پول رایج مملکت صحبت کنیم.

تندیس یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال   دوره اول هم 110 سکه اهدا نشد جایزه ای که با عنوان 110 سکه بهار آزادی برای برگزیدگان پا به عرصه جشنواره های ادبی گذاشت در دوره اول خود اثر برگزیده ای نداشت تا این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ای به نام «جلال آل احمد» که از 110 سکه طلا به 250 میلیون تومان پول نقد رسید

جایزه ای به نام «جلال آل احمد» که از 110 سکه طلا به 250 میلیون تومان پول نقد رسید