مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:102023-01-12ورزشي

500 زن بی سرپرست و بد سرپرست در بوشهر حمایت می شوند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: طرحی در استان زیر مجموعه وزارت کشور آغاز خواهد شد و در فاز اول 500 نفر از بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند را در حوزه های فردی و معیشتی توانمند خواهد کرد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: طرحی در استان زیر مجموعه وزارت کشور آغاز خواهد شد و در فاز اول 500 نفر از بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند را در حوزه های فردی و معیشتی توانمند خواهد کرد.

رقیه زنگنه نژاد پنجشنبه 22 دی به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر در نشست با خبرنگاران زن اظهار کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی نگاهی فرای شرقی و غربی به زن حاکم است، جمهوری اسلامی بر اساس الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، بانوان را در ساحت و جایگاه مسئولیت پذیری فردی و تکالیف اجتماعی قرار داده است.

وی اضافه کرد: بر اساس الگوی سوم زن مسلمان ایرانی زنان در کنار نقش همسری و مادری که مهمترین اصل شخصیت یک زن است، در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و .

حضور پیدا می کند و صاحب کرسی، فکر و اندیشه می شود و در جبهه فرهنگی به عنوان تربیت کننده نسل آینده به ایفای نقش می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 زن بی سرپرست و بد سرپرست در بوشهر حمایت می شوند

500 زن بی سرپرست و بد سرپرست در بوشهر حمایت می شوند