مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 11:102023-01-12ورزشي

افراد سرنوشت ساز نباید فراموش شوند


آیین نام گذاری خیابان برادران شهید مایلی و مجموعه ورزشی شهید غواص جواد شاعری با حضور جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت و خانواده شهدا در امام زاده حسن(ع) تهران برگزار شد.

- آیین نام گذاری خیابان برادران شهید مایلی و مجموعه ورزشی شهید غواص جواد شاعری با حضور جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت و خانواده شهدا در امام زاده حسن(ع) تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد اسماعیل کوثری شامگاه گذشته (چهارشنبه) در آیین نام گذاری خیابان برادران شهید مایلی و مجموعه ورزشی شهید غواص جواد شاعری در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملایت کربلای5 بیان کرد: در این عملیات از رزمندگان ایرانی بسیار به شهادت رسیدند و در مقابل حدود دو برابر شهدای ایرانی هم، عراقی ها کشته دادند.

وی خاطرنشان کرد: از دلایل پیروزی رزمندگان، اخلاص و معنویت حاکم در دوران دفاع مقدس بود، رزمندگان می دانستند که اگر با خدا باشند خدا نیز آنها را کمک و راهنمایی خواهد کرد.

شهدا از ما می خواهند که ادامه دهنده راه آنها و پشتیبان این نظام و ولایت باشیم.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: افرادی که برای این کشور و ملت سرنوشت ساز بودند نباید به دست فراموشی سپرده شود و نامگذاری معابر، بوستان ها و مجموعه های ورزشی با چنین هدفی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد سرنوشت ساز نباید فراموش شوند

افراد سرنوشت ساز نباید فراموش شوند