مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:552023-01-12اقتصادي

انبار لوازم خانگی قاچاق در قرچک پلمب شد


فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 20 میلیارد و دستگیری یک نفر در شهرستان قرچک خبر داد.

- سردار کیومرث عزیزی رییس پلیس شرق استان تهران صبح پنجشنبه 22 دی ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی لوازم خانگی در یک انبار در شهر قرچک ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم خبر و هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار انواع لوازم خانگی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و یک نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه ارزش لوازم خانگی کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: این ساختمان پلمب و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم ، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار لوازم خانگی قاچاق در قرچک پلمب شد

انبار لوازم خانگی قاچاق در قرچک پلمب شد