مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:452023-01-12حوادث

خدمات هلال احمر به بیش از 300 نفر در سیل کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 303 نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان از روز سه شنبه 20 دی ماه، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی و امدادرسانی در 19 شهر و روستا به 303 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، بافت و رفسنجان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل هستند.

 فلاح با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان های کوهبنان و رابر خاطرنشان کرد: 35 نیروی امدادی در قالب 9 تیم در شهرستان های مذکور در حال امدادرسانی هستند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند.

 وی همچنین به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون 11 بسته غذایی، 361 کیلوگرم نایلون و 6 تخته پتو در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات هلال احمر به بیش از 300 نفر در سیل کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد

خدمات هلال احمر به بیش از 300 نفر در سیل کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد