مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:302023-01-12سياسي

تحقیر جایگاه زن در تمدن غرب/ رویش انبوه زنان فرهیخته در انقلاب اسلامی


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز نظام سرمایه داری و تمدن پوسیده جهان غرب با آغاز برده داری نوین، زنان و جامعه بانوان را تحقیر کرده است.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز نظام سرمایه داری و تمدن پوسیده جهان غرب با آغاز برده داری نوین، زنان و جامعه بانوان را تحقیر کرده است.

حجت الاسلام رضا دیلمی امروز پنج شنبه 22 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی است؛ بانویی گرانقدری که در ساحت فرزندپروری، همسرداری، اجتماعی، دفاع از ارزش ها و جایگاه رفیع امامت و ولایت و تلاش برای همبستگی و اعتصام به حبل الله یک الگوی ماندگار و بی نظیر برای تمام بشریت هستند و جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است.

وی افزود: براساس آموزه های دینی و اسلامی بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهم ترین ارکان تربیتی در سیر تمدنی و جامعه پردازی هستند، خانواده در تراز اسلام ناب با حضور مادر انقلابی هویت و معنا پیدا می کند؛ مادران و شیرزنانی که با تبعیت از سیره حضرت زهرا(س) در این مسیر پراهمیت گام برداشتند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله الگوی سوم زن را معرفی کردند، یادآور شد: در هیچ دوره ای همانند امروز این تعداد از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر جایگاه زن در تمدن غرب/ رویش انبوه زنان فرهیخته در انقلاب اسلامی

تحقیر جایگاه زن در تمدن غرب/ رویش انبوه زنان فرهیخته در انقلاب اسلامی