مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:252023-01-12سياسي

بازگشایی خیابان 45 متری امام زاده سیدصدرالدین(ع) در دستور کار است


تملک و بازگشایی کامل خیابان 45 متری مابین خیابان وحدت تا امام زاده سیدصدرالدین(ع) و املاک اطراف پل داروپخش در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری پیش ازظهر امروز در نشست مجمع بسیجیان استان اردبیل در مسجد رسول اکرم(ص) محله سلمان آباد که با حضور استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: تملک و بازگشایی کامل خیابان 45 متری مابین خیابان وحدت تا امام زاده سیدصدرالدین(ع) با اعتباری بالغ بر 25میلیارد تومان در دستور کار است که در صورت توافق صاحبان ملک، بازگشایی این خیابان تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که تملک املاک و بازگشایی اطراف پل داروپخش از دیگر خواسته ها و مطالبات اهالی محلات 13گانه است، پاسخ به مطالبات مردم را در اولویت دانست و افزود: با اخذ مجوز از وزارت کشور 3 ماه فرصت داریم تا املاک اطراف پل را تملک و بازگشایی را انجام دهیم که این اقدام با 50میلیارد اعتبار اجرا و عملیاتی می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به مطالبات اهالی محله استاد شهریار (آرازعلی) مبنی بر بهسازی ورودی و خروجی محله، گفت: 3 طرح پیشنهادی جهت بهسازی و بازگشایی ورودی و خروجی محله آرازعلی به معاونت عمرانی استانداری ارائه کردیم که با توافق های انجام شده، بهسازی و بازگشایی ورودی و خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی خیابان 45 متری امام زاده سیدصدرالدین(ع) در دستور کار است

بازگشایی خیابان 45 متری امام زاده سیدصدرالدین(ع) در دستور کار است