مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:202023-01-12سياسي

پروژه انتقال آب از خلیج فارس پروژه ای تمدن ساز است


پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد و فلات مرکزی ایران به اعتقاد من یک پروژه تمدن ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران اظهار داشت: دی ماه در تقویم استان یزد دارای لحظات شیرین و ارزشمندی است که در تاریخ یزد ماندگار خواهد شد، اول 12 دیماه سالروز ورود رهبری به یزد که در آنجا رهبری فرمودند که می دانم مسئله اساسی و اصلی استان یزد، مسئله آب است و همان زمان به خط انتقال آب تاکید کردند.

وی افزود: امروز در تاریخ استان یزد دومین رویداد تاریخی، مهم و تمدن ساز با حضور رییس جمهور مردمی شکل می گیرد و آن انتقال آب از خلیج فارس به یزد است.

استاندار یزد ادامه داد: انتقال آب، فصل مشترک همه مطالبات مردم استان با هر سلیقه و یکی از آرزوهای بزرگ مردم یزد است که به همت دولت خدمتگزار سیزدهم و همه مسئولان به ویژه وزیر نیرو دنبال شد و امروز شاهد افتتاح این ابرپروژه عمرانی به یزد هستیم.

فاطمی عنوان کرد: وقتی خبر این پروژه را به مردم یزد دادیم، شور و اشتیاق بسیار آنها را شاهد بودیم و استقبال مردم به شکرانه این نعمت در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) به دست سید بزرگوار خوشحالند و در میدان امیرچقماق مراتب قدردانی خود را نشان خواهند داد وی ادامه داد: پروژه های بزرگی در حوزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب از خلیج فارس پروژه ای تمدن ساز است

پروژه انتقال آب از خلیج فارس پروژه ای تمدن ساز است