مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:202023-01-12ورزشي

برنامه ویژه فدراسیون فوتبال برای تیم جوانان


فدراسیون فوتبال ایران اردوهای برون مرزی مناسبی را برای تیم فوتبال جوانان در مسیر صعود به جام جهانی زیر 20 سال تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون فوتبال ایران پس از ناکامی تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی 2022 برنامه ریزی ویژه ای را برای موفقیت تیم های پایه در نظر گرفته است.

میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان پس از رایزنی های مختلف توانست اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در اردن را برای برپایی دو بازی دوستانه فراهم کند تا شاگردان صمد مرفاوی با تأیید شورای برون مرزی سفری را به این کشور داشته باشند.

جوانان زیر 20 سال ایران که اردوهای منظمی را در ماه های گذشته پشت سر گذاشتند قرار است پس از بازی های دوستانه در اردن برنامه ای فشرده تا زمان آغاز جام ملت های جوانان آسیا در ازبکستان داشته باشد.

ماجدی که جلسات متوالی با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برای حمایت از این تیم داشته است به توافق با یکدیگر رسیدند تا حمایت های همه جانبه را برای صعود این تیم به جام جهانی جوانان انجام دهند.

تاج به ماجدی قول هرگونه کمک به تیم های پایه را داده است و در جلسه ای که با صمد مرفاوی سرمربی جوانان و حسین عبدی سرمربی نوجوانان داشته است خیال آنها را بابت هرگونه کمک مالی و لجستیکی راحت کرده است تا بار دیگر رفتن تیم های پایه به جام های جهانی را دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه فدراسیون فوتبال برای تیم جوانان

برنامه ویژه فدراسیون فوتبال برای تیم جوانان